bg10
  1. Jakie są koszty przystąpienia do franczyzy Prima?

Koszt ustalamy indywidualnie w zależności od długości obowiązywania umowy. Istnieje możliwość bezkosztowego rozpoczęcia współpracy franczyzowej.

  1. Czy w trakcie trwania umowy występują dodatkowe opłaty po stronie franczyzobiorcy?

W okresie współpracy franczyzowej Klient ponosi stałą miesięczną opłatę stanowiącą 1% liczoną od miesięcznej sprzedaży netto preparatów nierefundowanych.

Przykład: Apteka realizuje sprzedaż netto 60 000 zł preparatów nierefundowanych, od tej kwoty naliczamy miesięczną opłatę 1%, czyli 600 zł płatne na podstawie wystawionej faktury VAT.

  1. Czy przystąpienie do franczyzy Prima wiąże się ze zmianą wizualizacji aptecznej?

W ofercie franczyzowej GAP posiadamy propozycje współpracy zarówno z wykorzystaniem marki Aptek Prima jak i pozostanie przy dotychczasowej wizualizacji.

  1. Czy przystąpienie do franczyzy Prima wiąże się ze zmianą nazwy?

Klient indywidualnie podejmuje decyzję o zmianie lub pozostawieniu dotychczasowej nazwy apteki.

  1. Z jakimi hurtowniami współpracuje apteka w ramach franczyzy GAP?

Proponujemy współpracę z trzema największymi hurtowniami w Polsce. Hurtownią Neuca, PGF oraz Farmacol. Wybór dostawcy pozostaje w gestii apteki.

  1. Co zyskuje apteka przystępując do franczyzy GAP?

Apteka otrzymuje między innymi:

    • Poprawę warunków handlowych w hurtowniach
    • Dokładki hurtowe
    • Dostęp do portfolio rabatów producenckich ponad 140 producentów
    • Dostęp do platformy zakupowej rabatydlaaptek.pl
    • Dostęp do półek rabatowych w hurtowniach
    • Powiązanie z Grupą Aptek Prima w hurtowniach farmaceutycznych
    • Katalog produktowy
    • Wizualizację apteki zgodnie z obowiązującymi wzorcami Grupy Aptek Prima
    • Szkolenia, oraz doświadczenie i wsparcie jednej z największych sieci w Polsce
  1. Czy apteka franczyzowa otrzymuje dedykowane zmówienia w ramach współpracy z GAP?

Nie, apteki franczyzowe same decydują o zamówieniach zarówno codziennych jak i zamówieniach producenckich.

  1. W jaki sposób apteka franczyzowa dokonuje zamówień preparatów rabatowanych?

Nasi Klienci korzystają z nowoczesnej platformy zakupowej rabatydlaaptek.pl przez którą dokonują zamówień pod indywidualny potencjał apteki.

  1. Czy Klient franczyzowy może liczyć na pomoc w zarządzaniu apteką?

Tak, Klient może wybrać opcję ze wsparciem Kierownika Regionalnego Aptek Prima, który wspomoże jego działania i przedstawi szereg rozwiązań usprawniających działanie apteki.

  1. Czy Klient ponosi opłatę za przedwczesne rozwiązanie umowy?

W zależności od wybranej wersji współpracy Klient ma prawo bezkosztowego rozwiązania umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

  1. Czy franczyzodawca narzuca ceny, marże w aptece franczyzowej?

Klient sam decyduje o cenach oraz marży w swojej aptece.

  1. Mam do wynajęcia lokal. Czy lokal na potrzeby apteki może być usytuowany na piętrze budynku?

Apteka ogólnodostępna powinna być usytuowana na pierwszej kondygnacji nadziemnej budynku. Izba ekspedycyjna apteki ogólnodostępnej nie może stanowić pomieszczenia przechodniego i zawsze musi być usytuowana na pierwszej kondygnacji nadziemnej budynku. Dopuszcza się usytuowanie pozostałych pomieszczeń apteki na innych kondygnacjach, pod warunkiem, że lokal apteki stanowić będzie organizacyjnie i funkcjonalnie wydzieloną całość, tak, aby każde z pomieszczeń wchodzących w skład apteki było dostępne bez konieczności wychodzenia na zewnątrz.

  1. Czy wystarczy jedno wejście do apteki?

Do apteki ogólnodostępnej muszą prowadzić minimum dwa odrębne wejścia – jedno przeznaczone na dostawy towaru i wejście dla personelu, drugie dla osób korzystających z usług apteki. Wejście dla klientów także musi spełniać odpowiednie warunki, tj. nieograniczony dostęp do izby ekspedycyjnej także dla osób niepełnosprawnych, a także musi umożliwiać wydawanie leków w porze nocnej.

  1. Czy pomieszczenia apteki wymagają specjalnych wentylacji?

Pomieszczenia apteczne wyposaża się w urządzenia wentylacyjne, zapewniające minimum 1,5 krotną wymianę powietrza w ciągu godziny, przy czym w pomieszczeniach będących izbą recepturową, izbą do sporządzania produktów homeopatycznych oraz w zmywalni wymiana powietrza musi nastąpić minimum dwukrotnie w ciągu godziny.

Szanowni Państwo,

jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą w ramach sieci Grupy Aptek Prima, serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami.
W tym celu należy wypełnić formularz po prawej stronie.
W formularzu mają Państwo możliwość wyboru tematu korespondencji oraz przesyłania załączników (np. CV).
Szanując Państwa i własny czas uprzejmie prosimy o zwięzłe informacje.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiadania na wybrane wiadomości.

Pozdrawiamy
Zespół GAP

Wypełnij formularz kontaktowy
Załącz plik