Biuro rachunkowe

Nasze biuro rachunkowe specjalizuje się w kompleksowej obsłudze finansowo-księgowej oraz kadrowo-płacowej firm działających na terenie całej Polski.

Oferujemy profesjonalne wsparcie również dla aptek – biuro księgowe to usługa dostosowana do specyfiki rynku farmaceutycznego, obejmująca m.in. doradztwo, rozliczenia i obsługę kadrową.

Dlaczego warto z nami rozpocząć współpracę?

Bezpieczeństwo i profesjonalizm

posiadamy ubezpieczenie OC oraz licencję Ministerstwa Finansów na prowadzenie ksiąg rachunkowych.

Reprezentacja przed US i ZUS

zajmujemy się kontaktem z urzędami, oszczędzając Twój czas i nerwy.

Specjalizacja w branży farmaceutycznej

od 20 lat obsługujemy ponad 100 aptek, doskonale znając prawo farmaceutyczne i specyfikę rozliczeń.

Wsparcie w pozyskiwaniu dofinansowań

pomagamy w przygotowaniu wniosków o dotacje z Urzędu Pracy oraz innych form wsparcia na rozwój działalności.

Obsługa różnych branż

współpracujemy z firmami handlowymi, usługowymi czy z sektorem beauty.

Poufność i bezpieczeństwo

dbamy o najwyższe standardy ochrony danych i informacji.

Gotowe procedury księgowe dla aptek

oferujemy sprawdzone rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu.

Postaw na doświadczenie i kompleksową obsługę księgową – skontaktuj się z nami!

Beata Pawlikowska

+48 797 709 213
br.konin@aptekiprima.pl

Etapy
Współpracy

ETAP 1 Spotkanie wstępne

Spotkanie w naszym biurze ma na celu przedstawienie oferty współpracy i dostosowanie jej do Państwa potrzeb.

ETAP 2 Podpisanie umowy

Po podjęciu decyzji o współpracy następuje podpisanie umowy pomiędzy klientem a naszym biurem rachunkowym. To również czas na podpisanie wszelkich pełnomocnictw wynikających z bieżącej obsługi.

ETAP 3 Stała miesięczna obsługa księgowo-kadrowa

Po uzyskaniu danych od Państwa nasi pracownicy sporządzają lisy płac, deklaracje ZUS oraz inne niezbędne dokumenty i przekazują je Państwu e-mailowo, w siedzibie biura rachunkowego lub na Państwa życzenie informacje przekazywane są telefonicznie.

Ryczałt

Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych

W ramach prowadzenia dla Państwa rozliczeń w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych wykonujemy następujące czynności:

KPiR

Podatkowa książka przychodów i rozchodów

W ramach prowadzenia dla Państwa podatkowej książki przychodów i rozchodów wykonujemy następujące czynności:

Księgi
handlowe

Podatkowa książka przychodów i rozchodów

W ramach prowadzenia dla Państwa podatkowej książki przychodów i rozchodów wykonujemy następujące czynności:

Pakiety Rachunkowość MINI STANDARD PREMIUM
Bieżące sporządzanie wszelkich rozliczeń podatkowych, w tym:
・sporządzanie i wysyłanie deklaracji VAT,
・obliczanie zaliczek, sporządzanie i wysyłka deklaracji CIT,
・przygotowywanie i wysyłka plików JPK-VAT.
Dedykowana księgowa
Komunikacja z Urzędem Skarbowym
Aplikacja mobilna - elektroniczny obieg dokumentów i narzędzie do fakturowania Dodatkowa opłata
Bieżące konsultacje w zakresie księgowości i podatków
Sporządzanie rocznych rozliczeń i sprawozdań finansowych Dodatkowa opłata Dodatkowa opłata
Sporządzanie bilansów, rachunków i strat w trakcie roku obrotowego Dodatkowa opłata
Sprawozdania GUS, wnioski do US i ZUS, wnioski kredytowe i leasingowe (uwaga: sporządzenie dokumentacji może wymagać wcześniejszego sporządzenia bilansu i rachunku zysków i strat) Dodatkowa opłata
Analiza finansowa Dodatkowa opłata

Ceny oferowanych usług ustalamy na podstawie liczby dokumentów, specyfiki działalności, ilości zatrudnionych w Państwa firmie pracowników oraz przewidywanego czasu potrzebnego do świadczenia danych usług.

Dofinansowanie na start i rozwój działalności

Planujesz otwarcie własnej działalności lub chcesz rozwinąć swój biznes? Oferujemy kompleksową pomoc w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie z Urzędu Pracy (PUP), a także innych form wsparcia finansowego.

Dlaczego warto ubiegać się o dotację?
Dlaczego warto wybrać nasze biuro rachunkowe?

Postaw na doświadczenie i kompleksową obsługę – skontaktuj się z nami!

Monika Faryńska

+48 517 068 721
monika.farynska@aptekiprima.pl

Obsługa
kadrowo-płacowa

Zapewniamy kompleksową obsługę kadrową i płacową dla firm i aptek – od zatrudnienia i zwolnienia, po pełne rozliczenia pracowników, zleceniobiorców oraz osób współpracujących na podstawie umów B2B.

Nasze biuro rachunkowe gwarantuje elastyczne warunki współpracy, dopasowane do specyfiki działalności i indywidualnych potrzeb każdej apteki.

Działamy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i najwyższymi standardami. Na bieżąco monitorujemy zmiany w prawie pracy i informujemy o nich naszych Klientów oraz ich Pracowników.

Postaw na doświadczenie i kompleksową obsługę księgową – skontaktuj się z nami!

Beata Pawlikowska

+48 797 709 213
br.konin@aptekiprima.pl

Pakiety Kadry i Płace MINI STANDARD PREMIUM
Naliczanie i sporządzanie list płac
Rozliczanie umów cywilnoprawnych
Rozliczanie zajęć egzekucyjnych i komorniczych
Naliczanie składek PPK i wysyłka raportów do Instytucji finansowych
Sprawozdania GUS (jeżeli podmiot jest objęty sprawozdawczością) Dodatkowa opłata
Obsługa PFRON wpłaty oraz dofinansowanie (jeżeli podmiot spełnia warunki) Dodatkowa opłata
Sporządzanie i wysyłka deklaracji ZUS, naliczanie zaliczek PIT 4R, PIT 8 AR
Sporządzanie i wysyłka druków ZUS ZPA, ZBA, ZAA, ZFA, ZUA, ZZA, ZCNA, ZWUA, ZWUPA Dodatkowa opłata
Obsługa ZUS PUE import e-zwolnień, elektroniczny obieg dokumentów (uzależnione od upoważnienia właściciela)
Przygotowywanie umów cywilnoprawnych i załączników Dodatkowa opłata
Ssporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem w tym wystawianie zaświadczeń i skierowań Dodatkowa opłata
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, w tym kontrolowanie terminowości badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz szkoleń BHP
Rozliczenie roczne składki zdrowotnej Właścicieli Dodatkowa opłata Dodatkowa opłata
Wystawianie i wysyłka rocznych deklaracji PIT 11 i ZUS IMIR Dodatkowa opłata
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących stanu zatrudnienia, wynagrodzeń, stanów urlopowych, benefitów pracowniczych itp.
Sprawdzanie dostarczonych harmonogramów i ewidencji czasu pracy
Przeprowadzanie szkoleń BHP Dodatkowa opłata Dodatkowa opłata Dodatkowa opłata
Składanie wszelkich wniosków i rozliczeń związanych z pozyskiwaniem środków, refundacji, dofinansowań Dodatkowa opłata Dodatkowa opłata
Reprezentacja przed urzędami: US, ZUS, PIP (dotyczy także kontroli) Dodatkowa opłata Dodatkowa opłata
Pozostałe według indywidualnych potrzeb w tym np. pomoc przy tworzeniu obwieszczeń, regulaminów, procedur wewnętrznych Dodatkowa opłata Dodatkowa opłata Dodatkowa opłata

Ceny oferowanych usług ustalamy na podstawie liczby dokumentów, specyfiki działalności, ilości zatrudnionych w Państwa firmie pracowników oraz przewidywanego czasu potrzebnego do świadczenia danych usług.

Napisz do nas!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się z nami skontaktować. Chętnie udzielimy wszelkich potrzebnych informacji i rozwiejemy Twoje wątpliwości. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Wyślij aplikacje